Stap 1 – Direct aanmelden
U kunt uw organisatie aanmelden via de aanmeldpagina. Hier leest u alles over deelname en klikt u op de knop ‘Direct aanmelden’.
Stap 2 – Vul uw aanbiedersprofiel in
Vul hier alle openbare gegevens van uw organisatie in. Deze gegevens zijn zichtbaar in de webwinkel voor de deelnemers.
Stap 3 – Vul de aanbiedergegevens in
Hier vult u alle gegevens in van uw bedrijf of organisatie. Is uw organisatie niet btw-plichtig? Klik dan op: ‘Ja, mijn organisatie is vrijgesteld van btw.’. U hoeft dan geen btw-nummer in te vullen. Klik vervolgens op de knop ‘Volgende’.
Stap 4 – Vul uw contactgegevens in
Vul het formulier in met de contactgegevens van de contactpersoon van uw organisatie. Indien u de bestellingen en/of facturen naar een afwijkend e-mailadres wilt sturen vinkt u eerst ‘Ja, ik wil graag een ander e-mailadres opgeven voor bestellingen en facturatie’ aan. Er verschijnen vervolgens twee velden voor het e-mailadres waar de bestellingen naartoe gestuurd worden en voor het e-mailadres waar de facturen naartoe gestuurd worden. Vervolgens klikt u op de knop ‘Volgende’.
Stap 5 – Ga akkoord met de voorwaarden
Lees goed de voorwaarden door en accepteer deze. Eventuele vragen kunt u stellen in het opmerkingenveld. Als u akkoord bent met de voorwaarden klikt u op de knop ‘Nu aanmelden’.
Stap 6 – U krijgt de bevestigingspagina te zien
Uw aanmelding is verstuurd en uw aanvraag wordt binnen twee weken beoordeeld.