Kunnen inwoners van Midden-Groningen al bij u meedoen?

Word aanbieder van Meedoen Fonds Midden-Groningen en draag bij aan een socialer Midden-Groningen. U kiest zelf welke producten, diensten, abonnementen of lidmaatschappen u aanbiedt. Zo genereert u extra omzet en nieuwe leden, terwijl de deelnemers mee kunnen doen. Een win-winsituatie dus!

Aanmelden

Als vereniging, stichting of winkel in Midden-Groningen kunt u zich direct aanmelden. U ontvangt van ons bevestiging van uw aanmelding en (na goedkeuring) uw eigen inloggegevens. Daarmee kunt u het gehele kalenderjaar inloggen en uw aanbod beheren.

Aanbod

U bepaalt zelf welke producten u aanbiedt. Dit kan bijvoorbeeld een abonnement of lidmaatschap zijn voor uw vereniging, of een product uit uw winkel. Bepaal zelf de prijs en geef desgewenst een aankoopnotitie of verloopdatum op.

Bestellingen

U ontvangt van iedere bestelling een notificatie per e-mail. Alle bestellingen kunt u inzien via uw aanbieders-account. De deelnemer van Meedoen Fonds Midden-Groningen komt zijn bestelling bij u ophalen. U boekt de bestelling af zodat wij u kunnen uitbetalen. U kunt gelijk de afhandeling verzorgen en het product, het lidmaatschap of het abonnement direct meegeven aan de deelnemer.

Facturatie

U ontvangt maandelijks een factuur, gespecificeerd per afgeboekte bestelling. Deze wordt in de eerste week van de opvolgende maand aan u uitbetaald.

Let op! Indien uw bedrijfsgegevens niet compleet zijn ingevuld in uw account, kunnen wij niet uitbetalen. Zorg er dus voor dat uw KvK-nummer, btw-nummer (indien van toepassing) en uw bankrekeningnummer correct zijn ingevuld.

Direct aanbieder worden

Wat leuk dat u meedoet! U kunt een aanvraag indienen via de onderstaande knop. Wij nemen uw aanvraag altijd binnen twee weken in behandeling.

  • Geen items gevonden
  • Voor vragen kunt u terecht bij onze klantenservice. De klantenservice is te bereiken via e-mail (vragen@meedoenmiddengroningen.nl), via chat en telefonisch op 085 - 40 17 321.

    De klantenservice is bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 – 12.00 en 13.00 – 17.00 uur.

  • Afhaalbewijs:
    De deelnemer komt met dit afhaalbewijs bij u. Dit afhaalbewijs mag uitgeprint zijn, maar de deelnemer kan deze ook digitaal aan u tonen op bijvoorbeeld een telefoon of tablet. Op dit afhaalbewijs staat een bestelnummer, besteldatum en een gebruikers- en afhaalcode. Deze heeft u nodig om de gegevens te controleren en het om product af te boeken. Een voorbeeld van het afhaalbewijs vindt u in het onderstaande document.

    Controleer of de Bestelling en het Afhaalbewijs gelijk zijn:

    1. Komt het Bestelnummer overeen met de bestelling?
    2. Komt de Besteldatum overeen?
    3. Komt de Gebruikerscode overeen?

    U kunt de bestelling uitgeven, neem de Afhaalcode van het Afhaalbewijs over op uw Bestelling als bewijs dat deze uitgegeven is.

    Tip: Neem een geprint afhaalbewijs altijd in en niet deze vast aan het bestelbewijs. Wanneer deze alleen digitaal getoond wordt, schrijf dan de afhaalcode over op het bestelbewijs. Zo voorkomt u dat u een bestelling twee keer uitgeeft.

    Stappenplan afhaalprocedure, 687 KB, PDF

  • In tegenstelling tot wat veel ondernemers denken, moet u wel btw berekenen over de verzendkosten. Het btw-tarief wordt normaal gesproken bepaald door het btw-tarief van de producten die u verzendt. De fiscus doet dit om te voorkomen dat u producten voor een lagere prijs aanbiedt en de verzendkosten verhoogt aangezien deze dan btw vrij zijn.

    In deze webwinkel houden we standaard rekening met het hoogste btw-tarief van 21%. Houd hier dus rekening mee bij het bepalen van de verzendkosten. U geeft de verzendkosten inclusief btw op.