Internet, telefonie en krant

U kunt geld terugvragen voor een internet-, telefoon- of krantenabonnement. Hiervoor kunt u het factuurbedrag uit laten betalen van uw punten.

U dient bewijslast aan te leveren bij het aanvragen van de regeling. Dit kan een factuur of een kopie bankafschrift zijn. Twijfelt u of uw bewijslast zal voldoen? Neem dan contact op met de helpdesk.

Wilt u niet het gehele factuurbedrag uit laten betalen? Vul dan bij ‘notities’ in welk bedrag u uitbetaald wilt krijgen.

Voorwaarden:

  • De regeling kan onbeperkt aangevraagd worden, tot aan het maximum van uw aantal punten.
  • Ieder gezinslid dat 12 jaar is op de aanvraagdatum van het account komt in aanmerking voor de regeling.
  • Bij goedkeuring ontvangt u geld op uw rekening.
  • Het bedrag dat u uitbetaald krijgt wordt ingehouden van uw punten (1 punt = € 0,50).
  • Is het bedrag hoger dan het aantal punten dat u nog heeft? Dan worden de resterende punten ingehouden en uitbetaald op uw rekening.
  • U kunt bij uw aanvraag een opmerking invullen bij ‘notities’. Hier kunt u bijvoorbeeld aangeven dat u minder punten wilt laten uitbetalen.
  • Uitbetalingen worden elke week verwerkt. Wordt uw aanvraag goedgekeurd? Dan ontvangt u de week erna het geld op uw rekening.
  • U kunt maximaal 5 bestanden uploaden bij de aanvraag.