Internet, telefonie en krant

U kunt geld terugvragen voor een internet-, telefoon- of krantenabonnement. Hiervoor kunt u het factuurbedrag uit laten betalen van uw punten.

U dient bewijslast aan te leveren bij het aanvragen van de regeling. Dit kan een factuur of een kopie bankafschrift zijn. Twijfelt u of uw bewijslast zal voldoen? Neem dan contact op met de helpdesk.

U kunt op de bewijslast schriftelijk aangeven welk bedrag u in totaal over het gehele jaar vergoed wilt hebben, dit wordt dan in mindering gebracht op de punten, tot aan het maximum van uw aantal punten.

Voorwaarden:

  • De regeling kan onbeperkt aangevraagd worden, tot aan het maximum van uw aantal punten.
  • Ieder gezinslid dat 12 jaar is op de aanvraagdatum van het account komt in aanmerking voor de regeling.
  • Bij goedkeuring ontvangt u geld op uw rekening.
  • Het bedrag dat u uitbetaald krijgt wordt ingehouden van uw punten (1 punt = € 0,50).
  • Is het bedrag hoger dan het aantal punten dat u nog heeft? Dan worden de beschikbare punten ingehouden en uitbetaald op uw rekening.
  • U kunt op de bewijslast schriftelijk aangeven welk bedrag u in totaal over het gehele jaar vergoed wilt hebben, dit wordt dan in mindering gebracht op de punten, tot aan het maximum van uw aantal punten.
  • Uitbetalingen worden elke maandag uitgevoerd. Wordt uw aanvraag goedgekeurd? Dan ontvangt u uiterlijk volgende week woensdag het geld op uw rekening.
  • U kunt maximaal 5 bestanden uploaden bij de aanvraag.